I pants.
Definīcijas
- Tīmekļa vietnes (interneta veikala) operators ir Garo & Co., s.r.o., kas atrodas Bratislavská 64/76, 931 01 Šamorín.
- Pārdevējs ir Garo & Co., s.r.o., kura juridiskā adrese ir Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovākija.
- Interneta veikalā www.koku.lv piedāvāto preču un pakalpojumu piegādātājs ir Garo & Co., s.r.o., kas atrodas Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovākijā.
- Pircējs ir jebkurš interneta veikala apmeklētājs, kas tajā veic saistošu pasūtījumu. Likuma, konkrēti Likuma Nr. 102/2014 Coll. izpratnē patērētājs ir fiziska persona, kas, slēdzot un izpildot patērētāju līgumu, nerīkojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai profesijas ietvaros.
- Interneta veikals ir internetā pieejama datorsistēma, kas ļauj attālināti pasūtīt preces un pakalpojumus, izmantojot elektronisku ierīci.
- Preces vai pakalpojumi attiecas uz visiem interneta veikala lapās uzskaitītajiem produktiem, kurus var pasūtīt (t. i., produktiem, kuru cena nav nulle).
- Pircējs pilnībā atzīst elektronisko saziņu, galvenokārt, izmantojot interneta veikalu, e-pastu, kā arī telefona saziņu, un nav apstrīdams, ka Pārdevējs sazinās ar Pircēju vai tā pilnvarotu personu.
- Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi attiecas uz attiecībām starp Pārdevēju un Pircēju, kas rodas, izmantojot citus līdzekļus, nevis attālinātas elektroniskās ierīces, un nav attiecības starp informācijas sabiedrības pakalpojumu sniedzēju un saņēmēju, tikai tiktāl, ciktāl tas ir nepieciešams saskaņā ar likumu un loģisku lietu sakārtošanu, ja vien starp tiem nav panākta cita vienošanās.
- Mēs apliecinām, ka visas mūsu piedāvātās preces ir 100% oriģinālas.
- Veicot saistošu pasūtījumu, Pircējs apstiprina, ka piekrīt Pārdevēja deklarētajiem preču piegādes noteikumiem un nosacījumiem. Šie Noteikumi un nosacījumi regulē attiecības starp Pircēju un Pārdevēju un ir saistoši abām pusēm.
II pants.
Cena
- Visas norādītās preču un pakalpojumu cenas ir galīgās un ietver 21% PVN.
- Pārdevējam ir saistoša interneta veikalā pirkuma brīdī norādītā cena.
III pants.
Pasūtījums
- Pasūtījums tiek izveidots, kad pircējs apstiprina pasūtīšanas procesu interneta veikalā, tostarp pilnībā aizpilda pasūtījuma veidlapu un nosūta to Pārdevējam. Lai pasūtījums tiktu precīzi un efektīvi apstrādāts, pasūtījuma veidlapā ir jāaizpilda visi nepieciešamie dati un jāizvēlas pasūtīto preču vai pakalpojumu piegādes un apmaksas iespējas.
- Iesniedzot pasūtījumu, Pircējs piekrīt pasūtīto preču un pakalpojumu cenai. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, tas kļūst Pircējam saistošs, tādējādi pārstāvot priekšlikumu noslēgt pirkuma līgumu ar Pārdevēju.
- Pēc pasūtījuma iesniegšanas interneta veikalā Pircējam tiek ģenerēts un nosūtīts automatizēts informatīvs e-pasts, kurā norādīts, ka Pārdevēja interneta veikals ir saņēmis Pircēja pasūtījumu apstrādei. Šis e-pasts nav uzskatāms par preces apstiprinājumu saskaņā ar šī panta 4. punktu.
- Kad Pārdevējs apstiprina pasūtījumu, tiek noslēgts pirkuma līgums, kuru var grozīt vai papildināt, tikai pamatojoties uz Pircēja un Pārdevēja savstarpēju vienošanos, ja vien likumā vai citos noteikumos nav noteikts citādi. Pārdevēja veikts pasūtījuma apstiprinājums ir elektroniska ziņa, ko Pārdevējs nosūta uz Pircēja e-pasta adresi, vai īsa īsziņa uz Pircēja pasūtījumā norādīto mobilā tālruņa numuru, norādot, kādā mērā Pircēja pasūtījuma pieņemšana ir neapstrīdama. Pārdevēja elektroniskā ziņa, kas ne apstiprina, ne noliedz, ne pieņem Pircēja pasūtījumu, tiek uzskatīta par Pircēja pasūtījuma noraidījumu.
- Ja Pārdevējs nespēj izpildīt pasūtījumu vai tā daļu pasūtījuma izpildes termiņākādu iemeslu dēļ kā, piemēram, preces vairs netiek ražotas, tās nav pieejamas ražotāja vai starptautiskajā piegādātāja noliktavā vai ražotājs veicis būtiskas izmaiņas, kuru dēļ nav iespējams izpildīt pasūtījumu, vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ, Pārdevējs var atcelt pasūtījumu un par to paziņot Pircējam, izmantojot e-pastu. Pārdevējs patur tiesības anulēt pasūtījumu arī tad, ja Pircējs pasūtījumā ir sniedzis nepatiesu vai maldinošu informāciju, kuru nav iespējams pārbaudīt, piemēram, nepareizu e-pastu, tālruņa kontaktu, nepareizu vai neesošu adresi. Ja Pircējs ir veicis avansa maksājumu, Pārdevējam ir pienākums to atmaksāt 14 dienu laikā.
- Produktu attēli ir tikai ilustrācijas nolūkiem!
IV pants.
Maksājuma nosacījumi
- Maksājumus par interneta veikalā pieejamajiem produktiem un pakalpojumiem var veikt, izmantojot šādas metodes:
- Piegādes izmaksas (jūs maksājat tieši kurjeram, saņemot preci).
- Maksājums ar karti - pēc pasūtījuma izveides jūs tiekat novirzīts uz drošu PayU maksājumu vārteju, kur ievadāt nepieciešamo informāciju. Ja darījums ir autorizēts, maksājums tiek apstrādāts nekavējoties. Mēs atbalstām drošus maksājumus.
- Papildu maksas par atsevišķām maksājumu iespējām ir norādītas šo vispārīgo darījumu noteikumu VI sadaļā.
- Pārdevējs var piedāvāt pircējam atlaides iespējas:
- Atlaide no cenas par reģistrēšanos interneta veikalā,
- Atlaide atkārtotiem pirkumiem,
- Atlaides pamatā ir vienreizējs atlaižu kupons,
- Sniegtās atlaides nav iespējams uzkrāt.
V pants.
Piegādes nosacījumi
- Pārdevēja pienākums ir nosūtīt preces pircējam 30 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, ja vien nav panākta cita vienošanās vai ja precēm ir norādīts ilgāks piegādes termiņš.
- Ja preces ir noliktavā, tās tiek nosūtītas pēc iespējas ātrāk, ņemot vērā darba apjomus.
- Ja pasūtījumā ir iekļautas vairākas preces un dažu no tām nav noliktavā, mēs informējam pircēju par daļējas piegādes iespēju.
- Par piegādes vietu tiek uzskatīta vieta, kur preces tiek piegādātas.
- Pārdevējs veic piegādi pircējam, izmantojot:
- GLS kurjerpasta uzņēmums,
- Packeta piegādes pakalpojums,
VI pants.
Piegāde, iepakošanas maksa un maksāšanas iespējas
- GLS kurjers piegādā 2 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas:
- Maksa par sūtījumu nosūtīšanu, izmantojot GLS, ir 5 EUR.
- Apmaksa pie piegādes un ar karti iepriekš.
- GLS Slovākija ievieš jaunu maksājumu iespēju par skaidras naudas piegādi, izmantojot portatīvos maksājumu terminālus, kas pieņem arī bezkontakta maksājumu kartes.
- Savas pakas atrašanās vietu varat izsekot GLS tiešsaistes sistēmā šeit - ievadiet pakas numuru un noklikšķiniet uz MEKLĒT.
- Packeta / Zasielkovňa - Pickup points are operated by Zásilkovna, s. r. o. These are not stores or branches of koku.sk. Šajās vietās nav iespējams izvēlēties vai izmēģināt preces. Savākšanas punkti ir paredzēti tikai iepriekš pasūtītu preču saņemšanai.
- Piegādes maksa par paku sūtīšanu caur Packeta: 3,50 EUR
- Maksājums skaidrā naudā vai ar karti saņemšanas vietā.
- Personīgais savākšana - 0,00 EUR
- Pasūtītās preces var arī personīgi saņemt Šamorīnā. Mēs jūs informēsim pa e-pastu vai tālruni, kad jūsu preces būs gatavas. Jūs varat norēķināties skaidrā naudā vai ar karti. Preču saņemšanas vieta ir uzņēmuma telpās: KOKU, Bratislavská 64/76, Šamorín 93101.
- Iepriekš minētā maksa attiecas uz piegādi Slovākijas teritorijā.
- Pārdevējs var vienoties ar pircēju par citu, nestandarta (iepriekš minēto) preču vai pakalpojumu nosūtīšanas kārtību, kā arī par šo pakalpojumu cenām.
- Pārdevējs var nosūtīt preces, kas pircējam ir pieejamas uzreiz, un pārējo pasūtījumu piegādāt vēlāk likumā noteiktajā termiņā, ja pircējam netiks iekasēta nekāda papildu maksa par sūtījumu, izņemot to, kas bija iekļauts pasūtījumā.
- Nosūtīšanas laiks - nosūtīšanas laiks ir no 1 līdz 5 darba dienām. Ja kādas preces nebūs noliktavā, mēs ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk. Nosūtīšanas laiks nozīmē, ka preces atstās mūsu noliktavu norādītajā laikā. Galīgais piegādes laiks ir atkarīgs no piegādes veida (Zásielkovňa, GLS,...).
VII pants.
Īpašumtiesību nodošana
- Īpašumtiesības pāriet no pārdevēja uz pircēju pēc tam, kad prece saņemta no pārdevēja vai pārvadātāja.
VIII pants.
Pirkuma līguma atcelšana
- Pircējam ir tiesības 24 stundu laikā no pirkuma līguma noslēgšanas brīža atcelt pasūtīto preci vai pakalpojumu, nemaksājot atcelšanas maksu par precēm, kas izgatavotas pēc pasūtījuma, pamatojoties uz patērētāja īpašām prasībām, vai speciāli izgatavotas vienam patērētājam.
IX pants.
Patērētāja tiesības atgriezt preci bez iemesla un patērētāja pamācība
- Pamatojoties uz Likumu Nr. 102/2014 Coll. par patērētāju aizsardzību, pārdodot preces vai sniedzot pakalpojumus saskaņā ar distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus pārdevēja uzņēmuma telpām, un par grozījumiem un papildinājumiem dažos likumos (turpmāk tekstā - "Likums"), saskaņā ar 7. un turpmākajiem pantiem patērētājam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas, ja pārdevējs ir izpildījis šajā likumā noteiktos informēšanas pienākumus, pārējos gadījumos piemēro Likuma 2. vai 3. pantu. Ja pirkuma līguma priekšmets ir preču piegāde, patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma arī pirms preču piegādes.
- Atgrieztajām precēm jābūt nebojātām, pareizi iepakotām oriģinālajā iepakojumā ar nebojātu aizsargplēvi un neizmantotām.
- Patērētāja pienākums ir piegādāt rakstisku atsaukumu no pirkuma līguma personīgi ne vēlāk kā noteiktā termiņa pēdējā dienā uz pārdevēja kontaktadresi tās darba laikā vai nosūtīt pa pastu ne vēlāk kā termiņa pēdējā dienā uz kontaktos norādīto adresi, vai arī šādas tiesības var pieprasīt ieraksta veidā uz cita pastāvīga informācijas nesēja. Patērētājam ir pienākums personīgi nosūtīt vai nogādāt līguma priekšmetu, no kura viņš atkāpjas, kopā ar visu dokumentāciju - piemēram, rēķina oriģinālu, instrukcijām un citu ar preci saistīto dokumentāciju, kas viņam tika piegādāta kopā ar preci, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma dienas (Likuma 10. panta 1. punkts). Mēs iesakām klientiem savām vajadzībām izgatavot rēķina kopiju un nosūtīt preces ierakstītā un apdrošinātā sūtījumā. Lai atteiktos no līguma, varat izmantot šādu veidlapu: Atteikumu no pirkuma līguma , kurā ir jāaizpilda vismaz ar "*" - zvaigznīti - atzīmētā informācija. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
- Atgriežot preces, nesūtiet tās ar pēcapmaksu (Apmaksa saņemšanas brīdī), pretējā gadījumā sūtījums netiks pieņemts. Atgrieztajām precēm jābūt iespējai izņemt bez samaksas.
- Interneta veikals atmaksās samaksāto naudu par precēm/pakalpojumiem, ieskaitot transporta izmaksas saskaņā ar Likuma Nr. 102/2014 3) §9, kā arī izmaksas, kas pierādāmi iztērētas preču pasūtīšanai, 14 dienu laikā no atteikuma no līguma saņemšanas dienas, bet viņam nav jāatmaksā nauda, kamēr preces viņam nav piegādātas vai patērētājs nepierāda preču nosūtīšanu, tas neattiecas uz gadījumiem, ja pārdevējs ierosināja pats saņemt preces.
- Preču atgriešanas izmaksas sedz patērētājs.
- Tiesības atteikties no līguma neattiecas uz precēm un pakalpojumiem, kas definēti Likuma Nr. 102/2014 Sb. 7. panta 6. punkta a)-l) apakšpunktā.
- Patērētājs sedz jebkādu preces vērtības samazinājumu, kas radies tās lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas bija nepieciešams, lai noteiktu preces funkcionalitāti un īpašības.
X pants.
Līgumslēdzēju pušu tiesības un pienākumi
- Par līgumslēdzēju pusēm tiek uzskatīti pārdevējs un pircējs.
- Pircējam ir pienākums:
- paņemt pasūtītās preces (pārdevējam ir tiesības uz zaudējumu atlīdzību),
- samaksāt pārdevējam nolīgto cenu par pasūtītajām precēm,
- pārbaudīt iepakojuma un, iespējams, arī pašu preču nevainojamību, kad tās tiek saņemtas.
- Pārdevējam ir pienākums:
- piegādāt klientam preces vajadzīgajā kvalitātē, daudzumā un par nolīgto cenu,
- kopā ar precēm vai pēc tam nosūtīt klientam visus ar precēm saistītos dokumentus, piemēram, rēķinu par precēm, pretenzijas lapu un lietošanas instrukciju latviešu valodas kodificētā formā.
- ELEKTRONISKAIS RĒĶINS - dokuments par pasūtījuma apmaksu tiek izsniegts klientam elektroniska rēķina veidā. Klients to var jebkurā laikā lejupielādēt no e-pasta pielikuma. Elektronisko rēķinu var pieprasīt arī, izmantojot e-pasta adresi info@koku.lv
XI pants.
Konfidencialitātes politika
- Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Likumu Nr. 18/2018 Coll. par personas datu aizsardzību ar grozījumiem.
- Operators nesniedz pircēja personas datus trešajai personai, izņemot izvēlēto transporta uzņēmumu, kas nodrošina preču vai pakalpojumu piegādi, vai valsts iestādēm revīzijas gadījumā, vai starpniekam, pamatojoties uz savstarpēju līgumu, kas noslēgts saskaņā ar Likumu Nr. 18/2018 Coll.
- Operatora pienākums ir aizsargāt personas datus no nesankcionētas piekļuves, īstenojot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus. Turklāt visiem operatora darbiniekiem ir pienākums ievērot konfidencialitāti attiecībā uz personas datiem.
- Attiecīgajai personai ir tiesības, kas definētas Likuma Nr. 18/2018 Coll. par personas datu aizsardzību ar grozījumiem 19. pantā un turpmākajos pantos, jo īpaši:
- tiesības būt informētam, ko nodrošina šis saturs un noteikumi un nosacījumi,
- tiesības pieprasīt piekļuvi personas datiem, kas attiecas uz attiecīgo personu - Likuma 21. pants dod jums tiesības jautāt par jūsu datu apstrādes metodēm un nolūkiem, ko varat darīt, izmantojot kontaktpersonas e-pastu,
- tiesības labot personas datus - Likuma 22. pants ļauj jums labot personas datus, ja tie ir novecojuši,
- tiesības dzēst personas datus - Likuma 23. pantu var izmantot, ja nevēlaties, lai operators turpina apstrādāt jūsu personas datus,
- tiesības ierobežot personas datu apstrādi - Likuma 24. pants ir piemērojams, ja jums ir aizdomas, ka jūsu personas dati ir apstrādāti, pārkāpjot likumu,
- tiesības iebilst pret personas datu apstrādi - Likuma 27. pants,
- tiesības uz datu pārnesamību,
- tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei saistībā ar apstrādātajiem personas datiem.
- Operators no pircēja iegūst šādus personas datus: nosaukums, vārds, uzvārds, adrese, piegādes adrese, rēķina adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese, kas tiek apstrādāti, lai pareizi pārvaldītu jūsu pasūtījumu. Šie personas dati tiek glabāti 10 gadus arhivēšanas nolūkos. Pasūtījuma pārvaldības laikā personas dati tiek apstrādāti, lai izrakstītu rēķinus, izsniegtu noliktavas (piegādes) dokumentus, nodrošinātu transportēšanu un veiktu uzskaiti.
- Šajās vietnēs tiek reģistrēta jūsu IP adrese, informācija par laiku, ko pavadāt, pārlūkojot šīs lapas, un informācija par to, no kurām lapām esat ieradies. Sīkdatnes ir teksta faili, kas tiek saglabāti jūsu datorā un tiek izmantoti arī tīmekļa vietnes apmeklētības statistikai un lapu attēlošanas pielāgošanai, pateicoties kam mēs varam jums piedāvāt kvalitatīvāku saturu. Tāpēc mēs uzskatām, ka šie faili ir mūsu leģitīmā interese. Daži sīkfaili ir trešo pušu faili, piemēram, YouTube, Google u. c.
- Sīkfailus varat dzēst vai iestatīt to vākšanu tieši interneta pārlūkprogrammas iestatījumos jebkurā laikā. Ja vēlaties noraidīt sīkfailu vākšanu, iestatiet to savā interneta pārlūkprogrammā.
- Ja pircējs ir piekritis personas datu apstrādei interneta veikalā e-pasta mārketinga nolūkos, viņš ir piekritis e-pasta ziņojumu sūtīšanai uz kontaktinformācijas e-pasta adresi.
- Personas dati e-pasta mārketinga vajadzībām vārda un uzvārda, e-pasta adreses apjomā tiek sniegti piecus gadus. Šie personas dati netiek sniegti trešajām personām.
- Pircējs jebkurā laikā var atsaukt savu piekrišanu, nosūtot atsaukumu par personas datu apstrādi, pēc kura mēs tos nekavējoties dzēsīsim. Atteikšanās ir iespējama arī atceļot atzīmi lietotāja kontā (ja pircējs ir pieprasījis izveidot lietotāja kontu). No mūsu puses mēs vairs neizmantosim jūsu sniegtos personas datus e-pasta mārketinga mērķiem.
- Jūsu apmierinātību ar pirkumu mēs noskaidrojam, izmantojot e-pasta anketas programmā „Pārbaudīti klienti”, kurā ir iesaistīts mūsu interneta veikals. Mēs nosūtām jums tās ikreiz, kad veicat pirkumu pie mums, ja vien jūs neatsakāties saņemt elektronisko pastu tiešā mārketinga nolūkos saskaņā ar Likuma Nr. 351/2011 Sb. par elektronisko komunikāciju 62. pantu, ar grozījumiem. Mēs apstrādājam personas datus, lai nosūtītu aptaujas programmas „Pārbaudīti klienti” ietvaros, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm, kas ir noteikt jūsu apmierinātību ar iepirkšanos pie mums. Anketu nosūtīšanai, jūsu atsauksmju izvērtēšanai un mūsu tirgus pozīcijas analīzei mēs izmantojam starpnieku, kas ir portāla Heureka.sk operators, kuram mēs varam sniegt informāciju par iegādātajām precēm un jūsu e-pasta adresi šiem mērķiem. Nosūtot e-pasta anketas, jūsu personas dati netiek sniegti nevienai trešajai personai tās pašas vajadzībām. Jūs jebkurā laikā varat izteikt savu iebildumu pret e-pasta anketu nosūtīšanu programmā „Pārbaudīti klienti”, noraidot turpmākās anketas, izmantojot saiti e-pastā ar anketu. Jūsu iebildumu gadījumā mēs vairs nesūtīsim jums anketu.
XII pants.
Kompensācija par preču nepieņemšanu
- Pārdevējs patur tiesības pieprasīt zaudējumu atlīdzību (saskaņā ar Civilkodeksa 420. pantu un turpmākajiem pantiem) gadījumos, kad pircējs pasūta preces, bet neanulē vai neatsakās no līguma un pēc tam nesaņem šīs preces no pārvadātāja. Tas attiecas arī uz gadījumiem, kad pircējs izvēlas personīgo saņemšanu, bet noteiktajā termiņā preces neizņem. Šādi rīkojoties, pircējs pārkāpj savas saistības, kas noteiktas Civilkodeksa 5. pantā. X sadaļas 2. punkta a) apakšpunktā, kurā noteikts, ka pircējam ir pienākums pieņemt pasūtītās preces.
- Nosakot kompensācijas summu, pārdevējs ņem vērā dažādus faktorus. Tie galvenokārt ietver transporta izmaksas un saistītās maksas, ja preces tiek sūtītas, izmaksas, kas saistītas ar iepakošanu, nosūtīšanu un pasūtījuma administrēšanu, kā arī citas izmaksas, kas radušās, izpildot konkrēto pasūtījumu. Pārdevējs arī patur tiesības kompensācijas prasībā iekļaut zaudēto peļņu.
- Pārdevējs arī patur tiesības izvēlēties, vai izmantot savas tiesības pieprasīt zaudējumu atlīdzību, vai arī izmantot tās tikai daļēji.
Interneta veikala sūdzību politika
vispārīgo noteikumu un nosacījumu neatņemama sastāvdaļa.
- Sūdzības var iesniegt tikai par precēm, kas ir iegādātas no pārdevēja un pieder patērētājam.
- Ja pircējs ir patērētājs (fiziska persona, kas nerīkojas savas uzņēmējdarbības, nodarbinātības vai profesijas ietvaros), visām piedāvātajām precēm ir 24 mēnešu garantija, ja vien nav norādīts citādi, un procesus reglamentē Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Civilkodekss un šie pretenziju nosacījumi. Ja pircējs pasūta lietotu preci un ir informēts par tās stāvokli, garantijas termiņš ir 12 mēneši. Ja pircējs nav patērētājs, procedūras notiek saskaņā ar Komerclikuma noteikumiem, garantijas termiņš ir 1 gads, un šie pretenziju nosacījumi netiek piemēroti.
- Garantijas termiņš sākas dienā, kad preces saņemtas no transporta uzņēmuma vai tieši no pārdevēja, ja pircējs preces saņem personīgi.
- Pircējam ir pienākums, konstatējot defektu, nekavējoties iesniegt pārdevējam pretenziju.
- Atbildība par defektiem neattiecas uz:
- defektiem, kas radušies saistībā ar normālu nolietojumu.
- defektiem, kas radušies, veicot iejaukšanos, modifikācijas vai remontdarbus uz precēm bez Pārdevēja līdzdalības vai neatbilstoši tā norādījumiem.
- Defekti rodas, ja preces tiek lietotas neatbilstoši to lietošanas instrukcijām, mērķiem, kam tās nav paredzētas, vai ja preces netiek pienācīgi koptas.
- defektiem, kas radušies, darbojoties nepiemērotā vidē vai nepareizi lietojot.
- defektiem, kas radušies nekvalificētas iejaukšanās vai izstrādājuma parametru izmaiņu dēļ.
- Preces bojājumi, kas radušies nepareizas apiešanās, neprofesionālas neuzmanības, pārmērīgas spriedzes, mehānisku bojājumu vai nolietojuma, vai nepareizas uzglabāšanas Pircēja telpās dēļ.
- Defektu, ko izraisījusi neprofesionālas elektrotehniskas iejaukšanās, pārspriegums tīklā vai elektrostatiskās izlādes ietekme.
- defektiem, kas radušies no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ (jo īpaši nepārvaramas varas, korozijas, agresīva ūdens, nepareizas apstrādes u. c.).
- - defektus, ko izraisījusi nestandarta lietošana
- nepareiza produkta lietošana
- nepareiza uzglabāšana
- defekts radies pircēja izraisītu produkta mehānisku bojājumu dēļ,
- nepareiza apiešanās ar produktu citādi, nekā norādīts lietošanas instrukcijā,
- izmantot preces apstākļos, kas neatbilst preču dabiskajai videi mitruma, ķīmiskās un mehāniskās iedarbības ziņā, saskaņā ar instrukcijām,
- nolaidīga preču kopšana un uzturēšana,
- preču bojājumi, ko izraisa pārmērīga noslogojumu,
- preces lietošana, pārkāpjot dokumentācijā, vispārējos principos, tehniskajos standartos vai drošības noteikumos norādītos nosacījumus vai citādi pārkāpjot garantijas nosacījumus.
- No atbildības par defektiem ir izslēgti arī dabas katastrofu izraisīti defekti.
- Atbildība par defektiem neattiecas arī uz preču (vai to daļu) normālu nolietojumu, kas radies preču lietošanas rezultātā. Par defektu var neuzskatīt tādu defektu, kas jau izriet no preču rakstura, no to minimālā derīguma termiņa vai no lietošanas perioda, kas var būt ierobežots līdz īsākam laika periodam. Minimālo derīguma termiņu, glabāšanas termiņu, derīguma termiņu vai līdzīgu termiņu norāda uz precēm, ja uz precēm attiecas šāda norāde.
- Atgrieztās preces jānosūta uz mūsu zemāk norādīto adresi, bet ne ar piegādes pēcapmaksu, vai jāpiegādā personīgi uz kontaktinformācijas adresi. Precēm jābūt pienācīgi iepakotām, lai izvairītos no bojājumiem transportēšanas laikā, un mēs iesakām nosūtīt preces ierakstītā vēstulē vai kā apdrošinātu sūtījumu. Precei jāpievieno pirkumu apliecinoša dokumenta (rēķina) kopija un defekta apraksts, vai arī mēs iesakām kopā ar pirkumu apliecinošu dokumentu pievienot aizpildītu sūdzības veidlapu . (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Sūdzību ieteicams nosūtīt rakstiski (pa pastu) vai iesniegt personīgi.
- Pārdevējs apstiprina pretenzijas saņemšanu un izsniedz Pircējam atbilstošas formas pretenzijas apstiprinājumu. Par pretenzijas saņemšanas dienu uzskata dienu, kad tā ir iesniegta Pārdevējam. Ja apstiprinājumu nav iespējams izsniegt nekavējoties, tas ir jāizsniedz bez liekas kavēšanās, bet vēlākais kopā ar pierādījumu par pretenzijas izskatīšanu. Sūdzības apstiprinājumu nosūta rakstiski.
- Pārdevēja pienākums ir nekavējoties noteikt sūdzības izskatīšanas veidu, sarežģītos gadījumos - 3 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Pamatotos gadījumos, jo īpaši, ja nepieciešams sarežģīts preču tehniskais novērtējums, ne vēlāk kā 30 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Pēc tam, kad ir noteikts, kā izskatāma sūdzība, Pārdevējs sūdzību izskata nekavējoties; pamatotos gadījumos sūdzību var izskatīt vēlāk. Tomēr sūdzības izskatīšana nedrīkst ilgt ilgāk kā 30 dienas no sūdzības iesniegšanas brīža. Pēc tam, kad ir pagājušas 30 dienas sūdzības izskatīšanai, pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, un viņam tiks atmaksāta pilna summa par preci vai arī ir tiesības apmainīt preci pret jaunu.
- Pircēja tiesības, iesniedzot pretenziju:
- ja tas ir labojams defekts, pircējam ir tiesības to novērst bez maksas, savlaicīgi un pienācīgi, un defekts jānovērš bez nepamatotas kavēšanās,
- pircējs defekta novēršanas vietā var pieprasīt preces nomaiņu vai, ja defekts attiecas tikai uz preces daļu, šīs daļas nomaiņu, ja tas pārdevējam nerada nesamērīgas izmaksas attiecībā pret preces cenu vai defekta smagumu,
- tā vietā, lai novērstu defektu, pārdevējs var aizstāt preci ar defektu ar preci bez trūkumiem, ja tas nerada pircējam nopietnas neērtības,
- ja ir defekts, ko nevar novērst un kas traucē pareizi lietot preci, pircējam ir tiesības apmainīt preci vai atteikties no līguma. Pircējam ir tādas pašas tiesības, ja defektus var novērst, bet ja pircējs nevar pienācīgi lietot preci, jo defekts pēc remonta atkārtojas vai ir liels skaits defektu,
- ja ir citi neatgriezeniski trūkumi, pircējam ir tiesības uz saprātīgu atlaidi no preces cenas.
- Sūdzība tiek uzskatīta par izskatītu, ja sūdzības procedūra beidzas ar preču, par kurām iesniegta sūdzība, nodošanu, to nomaiņu vai preču pirkuma cenas atmaksu, rakstisku uzaicinājumu pārņemt izpildi vai pamatotu atteikumu. Patērētāju informē par sūdzības procedūras iznākumu likumā noteiktajā termiņā.
- Pieņemot preces, ir jāpārbauda, vai preces nav bojātas, vai iepakojums ir neskarts (saskaņā ar norādījumiem, kas sniegti, pieņemot preces), jo preces var tikt bojātas pārvadāšanas laikā. Pircējiem ieteicams izpakot preces un pārbaudīt tās pārvadātāja klātbūtnē. Ar savu parakstu kurjeram jūs apliecināt, ka iepakojums nav bojāts.
- Šie Sūdzību noteikumi ir Vispārīgo noteikumu un nosacījumu neatņemama sastāvdaļa, un Pārdevējs patur tiesības tos jebkurā laikā mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam.
Prasību procedūra:
- Informējiet mūs par pretenziju pa tālruni, e-pastu vai rakstiski.
- Mēs nekavējoties sniegsim jums informāciju par to, kā, izmantojot kurjerpastu, bez maksas atgriezt preci.
- Sūtījumā iekļaujiet sūdzības iemeslu, savu adresi un pierādījumu par preces iegādi mūsu veikalā (rēķinu).
- Sūtītāja pienākums ir iepakot sūtījumu izturīgā un piemērotā iepakojumā un vienlaikus nodrošināt, ka sūtījuma iekšpuse ir pietiekami nostiprināta un piepildīta, lai novērstu bojājumus kumulatīvā pārvadāšanas un uzglabāšanas laikā,
- un nodošana. Iekšējam polsterējumam jāstabilizē sūtījums un jāaizsargā tas pret triecieniem (burbuļplēve, gaisa spilveni, polistirols...).
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja izvēlaties sūtīt paku pa standarta pastu, mēs neatlīdzinām pasta izdevumus.
Pamatotas pretenzijas gadījumā uzņēmums sedz pasta izdevumus, kas saistīti ar preču nosūtīšanu atpakaļ klientam.
! Lūdzu, ņemiet vērā: atgrieztā prece nedrīkst būt lietota vai bojāta. Lūdzu, sūtiet preces ierakstītā vēstulē un apdrošinātas, jo mēs nevaram nodrošonāt garantiju pret iespējamiem zudumiem transportēšanas laikā. Mēs nepieņemam sūtījumus ar apmaksu. Ja prece ir bojāta vai lietota, jūsu atmaksas pieprasījums var tikt noraidīts. Ja izstrādājums jau ir izpakots un lietots, higiēnas apsvērumu dēļ to nevar atdot atpakaļ. Ja klients atgriež pasūtīto preci bojātu, daļēji izlietotu vai neatbilstošā stāvoklī, kādā tā tika nosūtīta, klients atzīst, ka pārdevējam ir tiesības kompensēt šādus zaudējumus no summas, ko klients samaksājis par pasūtīto preci, vai arī atmaksa var tikt atteikta.
XIII pants.
Nobeiguma noteikumi
- Pārdevējs patur tiesības mainīt un papildināt šos vispārīgos noteikumus un nosacījumus un pretenziju nosacījumus bez iepriekšēja paziņojuma pircējam. Vispārīgo noteikumu un nosacījumu vai pretenziju nosacījumu izmaiņu gadījumā visu pirkuma procesu reglamentē tie vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas bija spēkā brīdī, kad pircējs iesniedza pasūtījumu, un tie ir pieejami pārdevēja tīmekļa vietnē.
- Sūdzību iesniegšanas nosacījumi ir neatņemama šo vispārējo noteikumu un nosacījumu sastāvdaļa.
- Veicot pasūtījumu, pircējs apliecina, ka ir iepazinies gan ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, gan ar sūdzību nosacījumiem.
- Šie noteikumi un nosacījumi tika izstrādāti interneta veikala sertifikācijas projekta „pērciet droši” ietvaros.
- Ar šiem vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem un sūdzību nosacījumiem klienti var iepazīties uzņēmuma juridiskajā adresē, kā arī tie ir publicēti interneta veikala tīmekļa vietnē.
- Ja patērētājs nav apmierināts ar to, kā pārdevējs ir izskatījis viņa sūdzību, vai ja viņš uzskata, ka pārdevējs ir pārkāpis viņa tiesības, viņam ir iespēja vērsties pie pārdevēja, lai pieprasītu kompensāciju. Ja pārdevējs uz prasību par tiesisko aizsardzību atbild noraidoši vai nesniedz atbildi 30 dienu laikā no tās nosūtīšanas dienas, patērētājam ir tiesības pieprasīt tiesisko aizsardzību saskaņā ar Likuma Nr. 391/2015 Sb. 12. pantu par patērētāju strīdu alternatīvu izšķiršanu un par dažu likumu grozīšanu un papildināšanu, iesniedzot priekšlikumu par sava strīda alternatīvu risinājumu. Kompetentā struktūra patērētāju strīdu alternatīvai izšķiršanai ar e-veikala operatoru ir Slovākijas Tirdzniecības inspekcija (www.soi.sk) vai cita kompetenta pilnvarota juridiska persona, kas reģistrēta Slovākijas Republikas Ekonomikas ministrijas uzturētajā alternatīvo strīdu izšķiršanas struktūru sarakstā (https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), savukārt patērētājam ir tiesības izvēlēties, pie kuras no minētajām struktūrām patērētāju strīdu alternatīvai izšķiršanai viņš vērsīsies. Vienlaikus patērētājs var izmantot strīdu izšķiršanas tiešsaistes platformu, kas pieejama tīmekļa vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/, lai iesniegtu priekšlikumu par alternatīvu strīdu izšķiršanu. Informācija par maksu par priekšlikumu ir atrodama konkrētās alternatīvās strīdu izšķiršanas struktūras tīmekļa vietnē.
- Attiecības, uz kurām neattiecas šie vispārīgie noteikumi, regulē attiecīgie Likuma Nr. 40/1964 Coll., Likuma Nr. 250/2007 Coll., Likuma Nr. 102/2014 Coll., Likuma Nr. 18/2018 Coll., Likuma Nr. 22/2004 Coll. un Likuma Nr. 513/1991 Coll. noteikumi.
- Ja ar pircēju tiek noslēgts cits līgums ar atšķirīgiem nosacījumiem, šajā līgumā noteiktie nosacījumi ir noteicošie attiecībā pret šiem vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem.
- Šie vispārīgie noteikumi un nosacījumi un to neatdalāmās daļas stājās spēkā no 2020. gada 1. februāra.
JA PRECES NAV NOLIKTAVĀ
Ja esat veicis maksājumu par savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu un mums preces nav noliktavā, jūsu maksājums tiks atmaksāts uz kontu, no kura mēs saņēmām maksājumu, 10 darba dienu laikā.
ĪPAŠUMTIESĪBAS UZ PRECĒM
Preces paliek uzņēmuma Garo & Co., s.r.o. īpašumā līdz pilnīgas samaksas saņemšanai par pasūtījumu.
Garo & Co., s.r.o
Juridiskā adrese: Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovākija
ID Nr.: 47934841
PVN Nr.: SK2024159324
Klientu atbalsts ir pieejams no 8:30 līdz 17:00 (darba dienās).
info@koku.lv